NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » PROPOZYCJE I SUGESTIE » HTC ONE

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

htc one

  
edonis
19.01.2014 10:14:43
Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Poznań

Posty: 9 #1719507
Od: 2014-1-19
żywotność baterii, czy anprawde jest aż tak kiepsko?
  
Electra21.10.2017 08:28:39
poziom 5

oczka
  
edonis
19.01.2014 10:21:09
Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Poznań

Posty: 9 #1719510
Od: 2014-1-19
zastanawiam się nad kupnem tego smartfonu, obecnie mam htc hd2 od 3 lat, jak sie przystawialem do jego zakupu to tez czytalem za ma slaba bateria, ale po kupnie bylo bardzo dobrze. Moje pytane czy w htc one naprawde bateria jest az tak kiepska, ze pozwala na dzien poprawnego dzialania? na poczatku licze sie z tym ze dlugo na baterii nie bdzie dzialal( na poczatku zawsze bateria krocej trzyma , poza tym na poczatku zawsze jest najwieksza uzytkowalnosc nowego gadzetu).
Jezeli ktos ma tego smartfona albo mial niech sie wypowie jak jemu sluzyl, ile dzialal na baterii powiedzmy przy samym czuwaniu?.
  
TestHub.pl
19.01.2014 10:50:28
poziom 5



Grupa: Administrator 

Posty: 419 #1719531
Od: 2008-2-7
    edonis pisze:

    żywotność baterii, czy anprawde jest aż tak kiepsko?
Jest akceptowalnie. Czas pracy na bateria ja innych modeli w tym rozmiarze.
  
edonis
19.01.2014 10:55:47
Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Poznań

Posty: 9 #1719535
Od: 2014-1-19
dzieki za odpowiedz. Wiem ze trudno to okreslic ale "akceptowalnie" nic mi nie mowi, ile dni trzyma bateria podczas czuwania. dla kazdego inaczej jest rozumiane normalne uzytkowanie, ale nie chce pozniej sie wkurzac ze co dzien musze ladowac baterie!
  
TestHub.pl
19.01.2014 11:00:40
poziom 5



Grupa: Administrator 

Posty: 419 #1719539
Od: 2008-2-7
    edonis pisze:

    dzieki za odpowiedz. Wiem ze trudno to okreslic ale "akceptowalnie" nic mi nie mowi, ile dni trzyma bateria podczas czuwania. dla kazdego inaczej jest rozumiane normalne uzytkowanie, ale nie chce pozniej sie wkurzac ze co dzien musze ladowac baterie!

Znam osoby którym ten telefon działa 3 dni bez ładowania również znam przypadki gdzie bateria wystarcza na 12 godzin.

Wszystko zależy od intensywności używania, ilości zainstalowanych pracujących w tle aplikacji, zasięgu GSM i WiFi. Za dużo czynników aby udzielić uniwersalnej odpowiedzi.
  
edonis
19.01.2014 11:08:22
Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Poznań

Posty: 9 #1719547
Od: 2014-1-19
OK! Ta odpowiedz mowi mi juz duzo wiecej, dzieki.
A teraz pytanie z innej beczki, samsung galaxy note 3 vs htc one, ktory wypada lepiej? Nie chodzi mi tylko o baterie.
  
TestHub.pl
19.01.2014 11:47:53
poziom 5



Grupa: Administrator 

Posty: 419 #1719577
Od: 2008-2-7
    edonis pisze:

    OK! Ta odpowiedz mowi mi juz duzo wiecej, dzieki.
    A teraz pytanie z innej beczki, samsung galaxy note 3 vs htc one, ktory wypada lepiej? Nie chodzi mi tylko o baterie.


Można by napisać wypracowanie na ten temat ale niestety brak mi 3 godzin czasu aby to zrobić.

Pooglądaj testy, poczytaj opinie, pomacaj urządzenia na żywo i podejmij decyzję. Nie wszystko co dla mnie jest dobre będzie dobre dla Ciebie - ta sama sytuacja z tym co mnie się nie podoba może podobać się Tobie.

Używałem tych dwóch urządzeni i oba są topowymi modelami.
  
edonis
19.01.2014 15:15:01
Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Poznań

Posty: 9 #1719697
Od: 2014-1-19
No wlasnie, uzywales ich, htc mial test po 6 miesiacach, a note 3 nie. Pamietam jak w ktorejs recenzji mowiles ze "jezeli dotrwasz z jakims urzadzeniem tyle czasu to wlasnie bedziesz robil filmik po 6 miesiacach uzytkowania" widocznie note 3 nie dal rady, ale spoko i tak dziekuje.
P.s. Bardzo mi sie podoba sposów jaki robisz i prowadzisz swoje testy, duzo sie z nich dowiedzialem. Oby tak dalej.
  
edonis
19.01.2014 20:09:27
Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Poznań

Posty: 9 #1719999
Od: 2014-1-19
Jeszcze jedno. Napewno slyszales o nowej werscji one'a mianowicie htc one dual sim, czy moze miales go w swoich rekach?
  
Electra21.10.2017 08:28:39
poziom 5

oczka

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » PROPOZYCJE I SUGESTIE » HTC ONE

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

randki | własny sklep internetowy | promocje | darmowe aliasy | CyberCiekawostki | darmowe forum | sklepy
opinie, testy, oceny | katalog stron | toplsta